tirsdag 25. august 2009

Meg selv:

Hei!
Jeg er en jente på 18 år, som går 2 året på barn- og ungdomsarbeiderfaget.
Denne bloggen ble opprettet for skolearbeidet mitt i faget "praksis til fordypning".
Jeg håper at andre vil legge inn kommentarer om det er noe eller om det er noe de vil dele med meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar