tirsdag 25. august 2009
Forventninger til "Prosjekt til fordypning", og hvilke nytte man kan ha av blogging i dette faget.
Mine forventninger er egentlig ingenting, først og fremst håper jeg på å ha det gøy, å lære og utføre oppgaver med barn og unge. Sannsynligvis lærer vi mer om barn/unge i ulike aldre og utviklingen deres. Denne bloggen kommer forhåpentligvis til å bli fylt med opplevelser fra praksisstedet jeg kommer til å jobbe på og andre steder i skoletiden min. Slik kan jeg dele informasjon/ideer, og man kan alltids få hjelp/råd, av andre medelever og veiledere.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Å bruke blogg for å dele og lære av andre kan være en fin ting. Håper du vil finne dette nyttig for arbeidet ditt dette året. Lykke til Phung.
SvarSlett