tirsdag 1. september 2009

Aktivitet for dagen: - Sy og male gardin.

Vi har lagd gardiner i dag vi=D Men aller først gjorde vi oppgaver i boken "Yrkesutøvelse" på side 166, lysebrune oppgaver.


Så startet vi på gardinen etter at vi var ferdige med oppgaven. Vi brettet øverste og nederste del på ca. 5 cm, så sydde vi på endene. Deretter malte vi gardinen, det står Phung & Carina i midten, og rundt er det sol, hjerte, sommerfugl, gress, himmel, hender og fotspor. Vi malte både føttene og hendene våres, det var gøy! Det tok litt tid med å male himmelen, men vi ble ferdige til slutt da;D En ganske så avslappet og morsom dag. Denne aktiviteten vi gjorde i dag kan man også bruke ute på praksis om man eventuelt trenger noen kreative gardiner/duker..o.l.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar