Så startet vi på gardinen etter at vi var ferdige med oppgaven. Vi brettet øverste og nederste del på ca. 5 cm, så sydde vi på endene. Deretter malte vi gardinen, det står Phung & Carina i midten, og rundt er det sol, hjerte, sommerfugl, gress, himmel, hender og fotspor. Vi malte både føttene og hendene våres, det var gøy! Det tok litt tid med å male himmelen, men vi ble ferdige til slutt da;D En ganske så avslappet og morsom dag. Denne aktiviteten vi gjorde i dag kan man også bruke ute på praksis om man eventuelt trenger noen kreative gardiner/duker..o.l.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar